LASTA SPONZOR I ZVANIČNI PREVOZNIK FIBA OQT 2020

 

 


Nakon dužeg perioda, od 14. jula 2021. godine Lastini autobusi ponovo će saobraćati na liniji Beograd-Bratislava-Prag. Polasci će se održavati sredom iz Beograda u 17:00 časova, a iz Praga petkom u 17:00 časova.

SP Lasta je sponzor i zvanični prevoznik FIBA OQT 2020 Olimpijskog kvalifikacionog turnira u muškoj košarci, koji se održava u Beogradu od 29.juna do 04. jula 2021. godine. Na ovom takmičenju učestvuje pet košarkaških reprezentacija:  Srbija, Italija, Portoriko, Dominikanska Republika, Filipini, a šesti učesnik-Senegal je otkazao.

Za prevoz učesnika kvalifikacionog turnira Lasta je angažovala vozila iz najreprezentativnijeg dela voznog parka: 6 novih autobusa marke Temsa, 2 minibusa i 1 kombi.  Vozila su u periodu od 25. juna do 05. jula  obavila sve transfere za potrebe kvalifikacionih utakmica, odlazaka na treninge, dolazaka i odlazaka učesnika iz Beograda. Transferi su realizovani  na relaciji Aerodrom-Crown Plaza- Hala Pionir i Hala sportova-Aerodrom.

Lastine službe zadužene za prevoz bile su na raspolaganju svih 24 sata dnevno organizatorima  košarkaškog turnira i ispoštovale sve njihove  zahteve. Prevoz je obavljen bez ijednog propusta, a  za vrhunsku uslugu i saradnju Lasti su upućene pohvale.


U okviru promotivnih aktivnosti koje prate Olimpijske kvalifikacije u košarci, Lasta svoj brend  prezentuje kroz spektar marketinških aktivnosti  koje se realizuju na tri lokacije: u tržnim centrima „Ušće“ i „Galerija“ i na Trgu Republike u Beogradu. Kao sponzor i zvanični prevoznik  FIBA OQT 2020 Lasta je organizovala dve nagradne igre. U prvoj, pod nazivom „Točak sreće“, posetioci štanda  imaju mogućnost da tokom celog dana iz „Točka“ izvuku vaučer sa popustom od 30% za međunarodne  linije  (Crna Gora ili  Zapadna Evropa), i druge zanimljive nagrade. Druga nagradna  igra namenjena je takmičarima koji na košarkaškom terenu na Trgu Republike  sa šest pozicija ubacuju loptu u koš.  Ovo takmičenje organizuje se dva puta dnevno, a deset pobednika biće nagrađeno besplatnim Lastinim povratnim kartama za destinacije u zemlji ili inostranstvu.



 

U drugom segmentu aktivnosti, Lastine hostese posetiocima dele  promo materijale: flajere sa ponudom za letovanje,  sezonske  i međunarodne linije,  zatim brendirane lopte za plažu, balone,  priveske…

Baneri sa Lastinim logom su postavljeni na košarkaškim terenima na kojima se igraju kvalifikacione utakmice, zatim na košarkaškom terenu na Trgu Republike, pored „Točka sreće“…

Marketing služba je na najbolji način promovisala Lastin brend  i ponudu za ovogodišnju letnju sezonu, iskoristivši  sve potencijale reklamnih resursa na ovom velikom sportskom događaju.

Lasta je u svetu košarke prisutna dugi niz godina i do sada je zajedno sa našim košarkašima mnogo puta slavila njihove pobedničke trofeje.